Data posiedzenia:
2015-10-29

Status:
Planowane

Porządek posiedzenia:
1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Ustalenie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XIII Sesji.
4. Sprawozdanie Wójta z pracy w okresie międzysesyjnym.
5. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o pismach i wnioskach skierowanych do Rady w okresie międzysesyjnym.
6. Informacja o realizacji rozstrzygnięć organów nadzoru dotyczących gminy.
7. Interpelacje i zapytania radnych.
8. Podjęcie uchwał:
a) w sprawie ustalenia regulaminu głosowania w wyborach ławników do sądów powszechnych,
b) w sprawie wyboru ławników do Sądu Okręgowego w Koninie oraz do Sądu Rejonowego w Koninie,
c) w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie i realizację przez Gminę Kazimierz Biskupi partnerskiego projektu systemowego pt. "Integracja i aktywizacja społeczno-zawodowa osób z terenu województwa wielkopolskiego" w ramach Działania
7.1 Aktywna integracja, Poddziałania 7.1.1 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
d) w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej propozycji cennika na rok 2016 za odzysk i unieszkodliwienie 1 Mg odpadów komunalnych,
e) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie ewidencyjnym Anielewo,
gm. Kazimierz Biskupi,
f) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym nieruchomości położonych w obrębie ewidencyjnym Komorowo stanowiących własność Gminy Kazimierz Biskupi,
g) w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym Wola Łaszczowa w drodze bezprzetargowej,
h) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonych w obrębie ewidencyjnym Dobrosołowo, gm. Kazimierz Biskupi,
i) zmieniająca uchwałę w sprawie budżetu na 2015 rok,
j) w sprawie udzielenia dotacji z budżetu gminy Kazimierz Biskupi na prace konserwatorskie i restauratorskie w kościele klasztornym p.w. Pięciu Braci Męczenników w Kazimierzu Biskupim,
k) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kazimierz Biskupi na lata 2015 - 2021.
9. Odpowiedzi na interpelacje.
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Zakończenie obrad Sesji.


Uwagi: