Zawiadomienie o posiedzeniu III Sesji Rady Gminy Kazmierz Biskupi, która odbędzie się w dniu 17 grudnia 2014r. o godz. 10.00 w sali Gminnego Ośrodka Kultury w Kazimierzu Biskupim, ul. Plac Wolności 2.
Data posiedzenia: 2014-12-17
Status: Zakończone
Porządek posiedzenia: 1. Otwarcie Sesji i stwierdzenie prawomocności obrad. 2. Ustalenie porządku obrad. 3. Przyjęcie protokołów z I i II Sesji. 4. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy o pismach i wnioskach skierowanych do Rady w okresie międzysesyjnym. 5. Powołanie stałych Komisji Rady Gminy Kazimierz Biskupi. 6. Podjęcie uchwał: a) w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Kazimierz Biskupi, b) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy na okres powyżej trzech lat oraz wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy, c) w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2015, d) w sprawie Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2015, e) w sprawie wyrażenia opinii dotyczącej propozycji cennika na rok 2015 za odzysk i unieszkodliwienie 1 Mg odpadów komunalnych, f) w sprawie zmiany uchwały Nr XXXV/285/13 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 28 maja 2013 roku w sprawie uchwalenia "Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Kazimierz Biskupi na lata 2012-2015 z perspektywą na lata 2016-2019", g) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie w trybie bezprzetargowym nieruchomości położonej w Posadzie, obręb geodezyjny Sokółki stanowiącej własność Gminy Kazimierz Biskupi, h) zmieniająca uchwałę w sprawie budżetu na 2014 rok, i) zmieniająca uchwałę nr XLVIII/416/14 Rady Gminy Kazimierz Biskupi z dnia 28 sierpnia 2014 roku w sprawie zaciągnięcia zobowiązania na wykonanie inwestycji pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami dla miejscowości Kozarzew, Tokarki, Kozarzewek, Dębówka, Radwaniec, Cząstków, Anielewo, Komorowo, Dobrosołowo - zadanie nr 7: wieś Anielewo.", j) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Kazimierz Biskupi na lata 2014 - 2020. 7. Interpelacje i zapytania radnych. 8. Odpowiedzi na interpelacje. 9. Wolne wnioski i informacje. 10. Zakończenie obrad Sesji.